Chrome’la beni biraz üzen, SpecForce’la kahreden; ancak Call of Juarez’le kendini affettiren Techland, bu sene ciddi anlamda bomba. E3’te duyurdukları Chrome 2 ile biraz sallantı yapan firma, son olarak Warhound’la bizleri karşılayacak. Gizliden geliştirilen ve artık açığa çıkartılan Warhound’ta iyi tarafta yer alan ve kendi hesabına çalışan özel bir paralı askeri canlandıracağız. Elimizin altında bir Laptop ve tüm dünya haritası gözlerimizin önünde. Başbakanlar, iş adamları ve daha birçok özel insan, resmi olmayan acil durumlarda bizden yardım isteyecek. Yapmamız gereken olay mahalline uçup, ortalığıtemizlemek ve ortadan kaybolmak. Yaptığımız görevden sonra ödülümüzü alacağız ve hiç kimse, hiç bir şey bilmeyecek.
Warhound’ta geliştirilmiş Chrome grafik motoru kullanılıyor. Ancak grafikler gerçekten etkileyici olacak şekilde hazırlanacak. Firma bu konuda garanti veriyor. En önemlisi grafiklerin bize Directx 10 desteğiyle sunulacak olması. Gelen ekran görüntülerinden yapım oldukça hoş gözüküyor. Diğer yandan geliştirilmiş bir fizik motoru da olacak. İskelet modellemesi oyunda yer alanlardan biri. Böylece modellemeler daha tepkili olacak. Ses konusunda Techland taviz vermiyor. Grafiklerdeki ve fizikteki önem, ses içinde geçerli. Bu konuyu es geçmeyecekler.
Bu kadarla değil
Yapım paralı asker temalı FPS olarak tanımlanıyor. Ancak bununda belli dinamikleri var. En başta belli bir kariyerimiz var. Yaptığımız görevlere göre adımız daha çok duyulacak. Birçok yerden SOS yani yardım mesajları alacağız. Mesajlardaki görevlerden istediğimizi seçip, hangi yoldan yapacağımızı da kendimiz belirleyeceğiz. Görevler çizgisel olmayacak ve üstlerinde özgür şekilde plan kuracağız. Ayrıca yeniden oynanabilirlikleri yüksek olacak. Ancak görevlerin içerikleri hakkında net bilgi yok.
Yeteneklerimiz olacak ve hangi yeteneğimizi geliştireceğimize oyun esnasında karar vereceğiz. Mesela kayalıklara ve dağa tırmanma becerimiz olacak. Bunu geliştirdiğimiz zaman daha dik yerlere tırmanabiliriz. Yapımda araç kullanmakta var. Bu da aslında geliştirilen yeteneklerden biri. Cipten tutun tank ve bot gibi çeşitli araçları kullanmayı öğreneceğiz. Çatışma alanında araçlar oldukça işimize yarayacak.
Çeşitli ekipmanlarımız olacak. Bunları istediğimiz biçimde düzenlemek yine bize bırakılıyor. Yeni silahlar satın alabileceğiz. İşin diğer tarafı ise kendimize ait bir atış poligonumuz bulunacak, burada silahları deneme ve pratik yapma imkanımız olacak. Ayrıca görev sırasında bulduğumuz ekipmanları satabileceğiz. Böylece daha etkili silahları da alma imkanımız olacak.
Büyüklük
Geniş ve etkileşimli bir çevre oyunda bahsedilenlerden biri. Girdiğimiz mücadelelerde ve yapacağımız görevlerde büyük alanlar etrafa hakim olacak. Kısaca yapım geniş haritalardan oluşacak. Bu bize daha fazla hareket sağlarken, farklı stratejiler denememiz için yararlı olacak. İstihbarat servisinden bilgi alma imkanımız olacak. Böylece düşmanlar hakkında bazı şeyleri öğrenebileceğiz. Rakiplerimizin yapay zekasının yüksek olacağı söyleniyor. Belirtilen diğer bir nokta Warhound’un senaryosunun farklı birkaç sona sahip olacağı.
Ne olabilir?
Warhound uzun zamandır geliştirme aşamasında olan, ancak ayrıntıları ve bilgileri daha yeni yeni yayınlanan bir oyun. Techland önceden yaptığı FPS’lerle tecrübe kazanmış durumda. Son olarak Call of Juarez’de gerçekten güzel bir şeyler başardılar. Firma cidden şaşmamak için Warhound’la ilgili forumda, oyunculara yapım içinde neler görmek istediklerinle ilgili bir kısım dahi açmış. Directx 10 destekli grafikler, yetenek ve kariyer geliştirme, geniş etkileşimli çevre ve üstüne harika bir Multiplayer. Eğer yapımcılar önceki oyunlardan aldıkları dersleri de iyi çalışmışlarsa, bunların altından kalkıp harika bir oyunu bizlere sunarlar. Umarım Warhound hayal kırıklığı olmaz.
0 yorum:
Yorum Gönder